1. Головна
  2. Новини
  3. Новини компанії
  4. Зміни, покращення й турбота від CREDITON

Зміни, покращення й турбота від CREDITON

21.05.2019 10:00Новини компанії

З початку року наш сервіс дуже змінився. Найпомітніша зміна – оновлення дизайну нашого сайту. Про все послідовно.

Ми постійно поліпшуємо наш сервіс і сайт, працюємо над тим, щоб він був інтуїтивно зрозумілим і зручним для користувачів будь-яких пристроїв.

Image1

У травні ми оновили дизайн усіх функціональних сторінок сайту. Ми знаємо, що в основному, ви заходите на наш сайт зі смартфонів, і тому ми зробили акцент саме на цьому пристрої. Тепер набагато зручніше, чи не так?

Ми спростили й автоматизували процес оформлення другого і наступних кредитів. Більше не потрібно заповнювати всі поля заявки. Тепер досить зазначити дату свого наступного отримання доходу і підписати договір. Якщо раніше вам доводилось прикріплювати скан копії документів щоразу під час оформлення заявки на кредит, то тепер ви зможете прикріпити їх в Особистому кабінеті під час другого звернення, і після цього скани ваших документів будуть підтягуватися автоматично.

Image2

В Особистому кабінеті з'явився калькулятор для оформлення кредиту. Клієнтам, які вже оформляли кредити на нашому сайті, досить вибрати суму і строк нового кредиту, зазначити дату наступного отримання доходу (ваш аванс, заробітна плата або інше джерело доходів) і відправити коротку заявку на отримання кредиту онлайн. Під час оформлення заявки переконайтеся в тому, що картка, на яку мають надійти кошти, активна, не заблокована банком, у неї не закінчився строк дії, та, якщо ви додали нову картку, переконайтеся, що на ній є сума не менше 3 грн. для верифікації картки. У разі схвалення заявки, а ми віримо, що так і буде, ми відправляємо на підписання кредитний договір у ваш Особистий кабінет користувача на нашому сайті і повідомляємо вам про це в SMS-повідомленні, а також у листі, надісланому на вашу електронну адресу, зазначену під час реєстрації. З моменту підписання вами договору промайнуть лічені хвилини, і гроші будуть зараховані на вашу картку.

Головна сторінка містить інформацію про цілодобову роботу сервісу, плашка 24/7 знаходиться на самому калькуляторі, нагадуючи вам про те, що ми з вами на зв'язку в будь-який зручний для вас час доби. Кредитний калькулятор став виразнішим і зручнішим для користування як з комп'ютерів, так і з мобільних пристроїв. Тепер ви з легкістю можете пересувати курсор бігунка, вибираючи потрібну вам суму і строк. Якщо ваш смартфон пошкоджений, і ви не можете плавно пересувати курсор калькулятора, тоді ми рекомендуємо скористатися символами « + » і « - », які знаходяться на початку і в кінці кожної лінійки, для фіксування точної суми і дати повернення кредиту.

Сторінка оформлення кредиту також змінилася.

Звертаємо вашу увагу на розділ «Новини», який став регулярно оновлюватися. У ньому ми висвітлюємо новини компанії, фінансові новини, публікуємо тематичні статті. Ми не можемо залишити без уваги нову послугу компанії - пролонгація кредиту, - про яку ми написали в статті. За допомогою цієї послуги ви можете змінити кінцеву дату повернення кредиту, при цьому штраф і пеня не нараховуватимуться. Після пролонгації за вашим кредитом  діятиме та ж сама ставка, за якою ви оформляли позику раніше. Це найкращий спосіб уникнути прострочок, зберегти позитивну кредитну історію і не переплачувати за кредитом.

Зверніть увагу, ви можете частково погашати кредит, якщо на день оплати у вас не готова вся сума для закриття договору. Як це працює? Наприклад, ви оформили кредит у сумі 1000 грн. на 10 днів. На дату погашення вам потрібно повернути 1180 грн., але у вас на рахунку є тільки 550 грн. В Особистому кабінеті ви можете вибрати функцію «Погасити» і зазначити в полі суми ту суму, яка у вас є. У випадку, описаному в прикладі, це - 550 грн. Обов'язково оформіть пролонгацію кредитного договору, вибравши нову дату повернення боргу. З цього дня вам будуть нараховуватися проценти на суму різниці - 630 грн. за умовами прикладу.

Що ще змінилося? Розділ «Питання і відповідь».

Ми зібрали всі ваші звернення за останній рік і відповіли на ваші питання детальніше.

Для зручності ми розділили питання на розділи:

  • Загальні питання
  • Пролонгація
  • Помилки технічні
  • Невиплати і прострочення
  • Як погасити кредит
  • Пільговий (грейс) період.

Наша команда не зупиняється на досягнутому і працює над поліпшенням далі. Свої пропозиції та рекомендації ви можете залишати в коментарях або особистих повідомленнях. Ми врахуємо всі побажання, що можливо виконати.


Вам також буде цікаво

Записи відсутні