Коли Олег Чорнобривцев починає розповідає про свою трудову біографію, то спогади про перші зароблені гроші у нього відносяться ще до глибокого дитинства. Коли в три роки його ровесники грали в машинки і козаки-розбійники, він вже збирав і продавав яблука. Молодий підприємець навіть мав через це конфлікти з міліцією, яка за часів СРСР припиняла будь-яку підприємницьку діяльність. Особливо – таких юних бізнесменів.
Вже школярем Чорнобривцев заробляв гроші, зображуючи на новорічних святах Діда Мороза, а після закінчення радіофізичного факультету університету ім. Шевченко зайнявся, як і багато хто в ті часи, човниковим бізнесом – відвозив і привозив товар з-за кордону, і навіть стояв на ринку.
У великий бізнес Чорнобривцев прийшов у 1995 році, влаштувавшись випадково менеджером з продажу в компанію Utel, а вже через 6 місяців його підвищили, і він у свої 23 роки став наймолодшим в компанії регіональним менеджером. За два роки в цій компанії він отримав великий досвід і навички, і навіть встиг повчитися у США, і з часом доріс до заступника директора з продажів.
А згодом Utel доручила Олегу Чорнобривцеву створити контакт-центр, і це було перше в його житті будівництво call-центру.
Тут слід зробити відступ і пояснити, що багато великих компаній не хочуть займатися спілкуванням з клієнтами самостійно, і віддають цю турботу спеціалізованим компаніям, які знають, як підібрати персонал, як його навчити правильно говорити з клієнтами, і які стандарти роботи задати. Якщо Вам телефонує великий банк або компанія з пропозицією своїх послуг, цілком можливо, що людина на тому кінці дроту – спеціально навчений співробітник call-центру, а не банкір або представник великого інтернет-магазину.
У 2002 році контакт-центр Utel під керівництвом Олега Чорнобривцева виграв тендери на обслуговування таких відомих компаній, як Avon Cosmetics і Kraft Foods, а через два роки – запустив проект для Microsoft Ukraine. І ось тоді наш герой і зрозумів, чим хоче займатися в житті – створити call-центром та керувати ним. 1 липня 2004 року з'явилися дітище Чорнобривцева – компанія Adelina Call Center. І хоча він все ще продовжував працювати на Utel, душу і більшу частину часу він вкладав вже у власну компанію. Тому звільнення з Utel уже було питанням часу.
Початок самостійного плавання в бізнесі був дуже важким – у Adelina Call Center бракувало оборотних коштів, а були тільки борги на суму майже півмільйона доларів. Однак у Олега Чорнобривцева був дуже цінних актив – його віддані і надійні співробітники, які пішли разом з ним в його власний бізнес. Тоді було дуже нелегко, потрібно було виплачувати товарний кредит, тому він і його соратники по бізнесу працювали буквально цілодобово і спали в офісі. Однак такі надзусилля дали свої плоди – за два роки Adelina Call Center вийшла на такі обороти, яких контакт-центр в Utel досяг за чотири роки. А станом на 2006 рік фінансовий оборот компанії Чорнобривцева досяг 2 млн. доларів, колектив налічував 300 співробітників в Києві, Львові та Харкові.
Економічна криза в українській економіці, що почався у 2014 році, дав Adelina Call Center нові можливості в бізнесі – багато компаній, прагнучи заощадити гроші, стали передавати неосновні процеси з обслуговування клієнтів стороннім компаніям, таким, як компанія Чорнобривцева.
Сьогодні Adelina Call Center – один з найбільших сервісних центрів в Україні, який надає послуги страховим компаніям і банкам, рекламним і дослідницьким агентствам, операторам фіксованого та мобільного зв'язку, кабельного і супутникового телебачення, службам таксі, інтернет-магазинам і навіть дипломатичним представництвам.
І хоча бізнес Чорнобривцева розрісся і впевнено стоїть на ногах, він не перестає думати про те, як розвивати його далі, і куди буде рухатися сервіс call-центрів. Наприклад, на тлі розвитку роботів і штучного інтелекту, Чорнобривцев став шукати відповіді на запитання: а чи можуть комп'ютерні програми замінити співробітників call-центрів? Адже вони можуть працювати 24 години на добу 7 днів на тиждень, не захворіють і не спізнюються на роботу. Але поки що він прийшов до висновку, що жива людина успішніше справляється з цим завданням, ніж машина.
Історія успіху Чорнобривцева вчить, що бізнес можна побудувати навіть на таких здавалося б звичайних речах, як спілкування по телефону. І якщо у вас раптом виникли питання, що стосуються діяльності компанії Кредитон або умов отримання кредиту, ви завжди можете зв'язатися з нею по телефону 0-800-330-273, дзвінки по Україні - безкоштовні.