1. Головна
  2. Новини
  3. Новини компанії
  4. Заробляють, граючи. Як стають мільйонерами на комп'ютерних іграх

Заробляють, граючи. Як стають мільйонерами на комп'ютерних іграх

23.09.2019 09:00Новини компанії

Успішним можна бути в самих різних сферах, і навіть там, де гроші на перший погляд і не присутні, є шанси стати мільйонером. «Кредитон» вирішив розповісти про українців, які досягли успіху і добробуту в комп'ютерних іграх.

Image

Мабуть, найвідоміший персонаж в цій сфері – киянин Сергій Григорович. Сьогодні йому 41 рік, і він респектабельний бізнесмен і сім’янин. Однак свій шлях до добробуту він почав ще в школі, коли в п'ятому класі став здавати однокласникам в оренду електронну гру «Ну, постривай!» по карбованцю за гру. Потім у 13 років у вихідні дні став торгувати на радіоринку музичними дисками, і за день заробляв місячну зарплату свого батька. Якось Григоровичу трапилась англомовна комп'ютерна гра Duke Nukem. Він «зламав» її і побачив, що звукові файли зібрані в окремому каталозі. Він їх перевів, купив мікрофон за 3 долари, переозвучив на російську мову і продав піратській студії, яка тиражувала ігри. На цьому він заробив перші серйозні гроші – 1200 доларів.

У 16 років Григорович створив свою компанію GSC Game World, найняв професійних комп'ютерників, і справа зі зламу іноземних іграшок і перекладу російською була поставлена що називається «на потік». Бізнес був простий, як 2 копійки – на кожну гру компанія витрачала 300-400 доларів, а отримувала за неї 1,5-2 тис. За місяць компанія робила до трьох десятків ігор і так тривало майже два роки, протягом яких його компанія накопичувала стартовий капітал.

Першим самостійним проектом GSC Game World стала комп'ютерна гра «Козаки», в яку було вкладено 5 млн доларів. Вона була зроблена, що називається «на останні гроші», і в разі невдачі компанію напевнє чекав провал. Але гра «вистрілила», вона припала до душі геймерам по всьому світу, адже вони могли грати в ній за «свою» країну. «Козаки» розійшлися тиражем в 5 млн. примірників, а Григорович став багатим і знаменитим.

Потім були менш відомі ігри, але через 6 років GSC Game World повторила приголомшливий успіх «Козаків», випустивши «S. T. A. L. K. E. R », яка занурює геймера в світ постядерного апокаліпсису. В основі сюжету – Чорнобильська катастрофа, і для створення гри її розробники навіть їздили в Чорнобильську зону для проведення відеозйомок.

Як і Білл Гейтс, Сергій Григорович вирішив не витрачати час на отримання вищої освіти. Він витратив рік на підготовку до вступу до Політехнічного інституту, але його звідти вигнали після першої ж сесії за прогули, адже більшу частину часу він витрачав на заробляння грошей створенням ігор. Але власник ігровий компанії не сильно засмутився, оскільки вже міг вважати себе забезпеченою людиною – свою першу квартиру, трикімнатну, засновник компанії купив в 18 років.

При цьому про себе Григорович розповідає, що він – дуже економна людина. «Я «вдавлюся» за зайві 10 доларів», - сказав він. Мільйонер, який може дозволити собі практично все в цій країні, якщо вже й вирішив собі купити щось, то «витрусить» з продавця всі можливі знижки. Наприклад, він якось хвалився, що мотоцикл «Ямаха», який продається за 20 тис. доларів, він примудрився купити за трохи більше 10,5 тис. При цьому він користується звичайним телефоном і навіть не замислювався над тим, аби придбати коштовний годинник.

У 2011 році Григорович вирішив «піти на пенсію», аби зайнятись мотоспортом в своє задоволення і присвятити час сім’ї . Адже зароблених грошей тепер йому вистачить надовго.

Вам також буде цікаво

Записи відсутні