1. Головна
  2. Новини
  3. Дитяче захоплення за мільйони гривень. Як Денис Охріменко створив бізнес на конструкторах для дорослих

Дитяче захоплення за мільйони гривень. Як Денис Охріменко створив бізнес на конструкторах для дорослих

Image

Денис Охріменко намагався створити свій бізнес, ще коли був студентом університету. Він зазнав безліч невдач, і багато проектів так і залишилися нереалізованими, хоча ідеї виявлялися вірними. Наприклад, у 2006 році він шукав інвестора для запуску сервісу з доставки товарів автомобілями, але ідею відкинули під приводом: є ж державна «Укрпошта», хто буде користуватися твоїми послугами? А через кілька років ця ідея була реалізована – на ринку з'явилася компанія «Нова пошта».

Ще на початку 2014 року йому в голову прийшла ідея продавати продукти харчування в дерев'яних коробках-конструкторах. Але щоб зібрати гроші для реалізації своєї ідеї, він почав продавати просто конструктори. Кілька разів він показував свій продуктово-конструкторський проект потенційним інвесторам, але тих ідея не надихнула. А ось проект зі створення конструкторів вони оцінили високо, тим більше, що Денис міг показати модель – дерев'яну шкатулку.

Денис Охріменко шукав свою нішу у виробництві конструкторів, оскільки звичайних дерев'яних пазлів на ринку було безліч, і сенсу конкурувати з тим же товаром не було ніякого. Тоді його відвідала ще одна ідея – створювати конструктори, які дозволять клієнту самому збирати складні механічні моделі з рухомими деталями, шестернями, та ще щоб моделі були такими, щоб можна було спостерігати роботу механізмів.

Спочатку персоналу у нього не було – він сам комплектував набір аркушів фанери з вирізаними деталями конструктора, а потім відправляв з кур'єром. Виробництво було зовсім крихітним – 4-5 замовлень на місяць він вважав великим успіхом. Однак були і приємні моменти – одним з перших покупців його «іграшок» став відомий дизайнер Артемій Лебедєв.

Уже навесні 2014 року Денис Охріменко пробував продавати перші конструктори в Києві на Андріївському узвозі, де зазвичай виставляють свої роботи народні художники і ремісники. Але місцеві продавці, хоча і захоплювалися моделями, конструктори брати на реалізацію відмовлялися. Довелося самому розкладати свій товар і демонструвати працюючі моделі, біля розкладки відразу утворився натовп зацікавлених дітей, іноземців, і у підсумку вся партія була розпродана в перший же день.

Гроші на розширення свого маленького бізнес Денис вирішив пошукати на Startup UA – платформі, де автори ідей для бізнесу шукають інвесторів. Однак коли він туди прийшов, то відчув себе ніяково. Інші показували круті IT-проекти: нові платіжні системи, «розумні» датчики для медичної сфери, а у нього в сумці були дерев'яні іграшки. Однак він все ж таки зважився представити свій проект і не прогадав – знайшовся інвестор, який вклав гроші у виробництво. В результаті Денис орендував два верстати для різання по дереву і справа стала розростатися.

Однак по-справжньому великі продажі конструкторів UGEARS почалися тоді, коли Денис став брати участь в виставках, де його втілення ідеї могли побачити тисячі людей. Успіх ідеї був приголомшливий - про його пазли-конструктори дізналися в Японії, на Тайвані, в Китаї, замовлення пішли з усіх куточків світу. Особливо механічні моделі припали до душі японцям.

Свою продукцію Денис Охріменко позиціонує на ринку як іграшки для дорослих – конструктори розраховані на людей у ​​віці 25-40 років, які ще не забули дитячу любов до машинок, і їм подобається самим їх збирати і потім спостерігати, як вони працюють. І при цьому моделі розраховані не тільки на чоловіків – наприклад, компанія випустила модель механічної квітки, яка швидко завоювала популярність у жінок з інженерним складом розуму.

Моделі, які створювала компанія UGEARS, поступово ставали все складніше. Наприклад, в іграшковому локомотиві налічується 443 деталі, в сейфі – 179. При створенні таких складних іграшок дуже важлива точність розкрою листів фанери, з якої вирізаються запчастини, тому у виробництві використовується дуже точне обладнання – запчастини з листа фанери по кресленнях вирізає лазер товщиною з людську волосину.

У компанії в портфелі близько сотні ідей для найрізноманітніших моделей-конструкторів – від телефонного довідника до грамофона з дерев'яними пластинками. Однак таке виробництво не назвеш іграшковим – воно вимагає наполегливої ​​праці інженерів і на розробку однієї моделі може піти до восьми місяців.

Однак потім Дениса Охріменка спіткала невдача – почалися непорозуміння з інвесторами, і він був змушений залишити цей бізнес. Свою частку в 25% акцій компанії UGEARS він продав партнерам в серпні 2017 роки за 9,4 млн гривень. А UGEARS стала вести переговори з американською компанією Walt Disney, що відкривало двері для продажу конструкторів у всіх Дісней-парках і у 700 фірмових магазинах компанії по всьому світу.

А Денис Охріменко вдруге увійшов в ту саму річку – він став займатися створенням тих же конструкторів для дорослих, Time 4 Machine, але вже з металу. Від моделей з металу автор ідеї в захваті – вони міцніше, важкі, блискучі, але в той же час – маленькі. І хоча ці конструктори недешеві – одна модель коштує 99 доларів, але за рахунок використання металу можна зібрати по-справжньому корисні механізми – наприклад, справжній годинник.

Однак творчий політ думки не зупинити. І Денис продовжує проектувати все нові види конструкторів. Наприклад, він створив конструктор Pаgl, деталі якого пресуються з паперової маси. Діти від нього в захваті.

Вам також буде цікаво

Записи відсутні