Денис Охріменко намагався створити свій бізнес, ще коли був студентом університету. Він зазнав безліч невдач, і багато проектів так і залишилися нереалізованими, хоча ідеї виявлялися вірними. Наприклад, у 2006 році він шукав інвестора для запуску сервісу з доставки товарів автомобілями, але ідею відкинули під приводом: є ж державна «Укрпошта», хто буде користуватися твоїми послугами? А через кілька років ця ідея була реалізована – на ринку з'явилася компанія «Нова пошта».
Ще на початку 2014 року йому в голову прийшла ідея продавати продукти харчування в дерев'яних коробках-конструкторах. Але щоб зібрати гроші для реалізації своєї ідеї, він почав продавати просто конструктори. Кілька разів він показував свій продуктово-конструкторський проект потенційним інвесторам, але тих ідея не надихнула. А ось проект зі створення конструкторів вони оцінили високо, тим більше, що Денис міг показати модель – дерев'яну шкатулку.
Денис Охріменко шукав свою нішу у виробництві конструкторів, оскільки звичайних дерев'яних пазлів на ринку було безліч, і сенсу конкурувати з тим же товаром не було ніякого. Тоді його відвідала ще одна ідея – створювати конструктори, які дозволять клієнту самому збирати складні механічні моделі з рухомими деталями, шестернями, та ще щоб моделі були такими, щоб можна було спостерігати роботу механізмів.
Спочатку персоналу у нього не було – він сам комплектував набір аркушів фанери з вирізаними деталями конструктора, а потім відправляв з кур'єром. Виробництво було зовсім крихітним – 4-5 замовлень на місяць він вважав великим успіхом. Однак були і приємні моменти – одним з перших покупців його «іграшок» став відомий дизайнер Артемій Лебедєв.
Уже навесні 2014 року Денис Охріменко пробував продавати перші конструктори в Києві на Андріївському узвозі, де зазвичай виставляють свої роботи народні художники і ремісники. Але місцеві продавці, хоча і захоплювалися моделями, конструктори брати на реалізацію відмовлялися. Довелося самому розкладати свій товар і демонструвати працюючі моделі, біля розкладки відразу утворився натовп зацікавлених дітей, іноземців, і у підсумку вся партія була розпродана в перший же день.
Гроші на розширення свого маленького бізнес Денис вирішив пошукати на Startup UA – платформі, де автори ідей для бізнесу шукають інвесторів. Однак коли він туди прийшов, то відчув себе ніяково. Інші показували круті IT-проекти: нові платіжні системи, «розумні» датчики для медичної сфери, а у нього в сумці були дерев'яні іграшки. Однак він все ж таки зважився представити свій проект і не прогадав – знайшовся інвестор, який вклав гроші у виробництво. В результаті Денис орендував два верстати для різання по дереву і справа стала розростатися.
Однак по-справжньому великі продажі конструкторів UGEARS почалися тоді, коли Денис став брати участь в виставках, де його втілення ідеї могли побачити тисячі людей. Успіх ідеї був приголомшливий - про його пазли-конструктори дізналися в Японії, на Тайвані, в Китаї, замовлення пішли з усіх куточків світу. Особливо механічні моделі припали до душі японцям.
Свою продукцію Денис Охріменко позиціонує на ринку як іграшки для дорослих – конструктори розраховані на людей у віці 25-40 років, які ще не забули дитячу любов до машинок, і їм подобається самим їх збирати і потім спостерігати, як вони працюють. І при цьому моделі розраховані не тільки на чоловіків – наприклад, компанія випустила модель механічної квітки, яка швидко завоювала популярність у жінок з інженерним складом розуму.
Моделі, які створювала компанія UGEARS, поступово ставали все складніше. Наприклад, в іграшковому локомотиві налічується 443 деталі, в сейфі – 179. При створенні таких складних іграшок дуже важлива точність розкрою листів фанери, з якої вирізаються запчастини, тому у виробництві використовується дуже точне обладнання – запчастини з листа фанери по кресленнях вирізає лазер товщиною з людську волосину.
У компанії в портфелі близько сотні ідей для найрізноманітніших моделей-конструкторів – від телефонного довідника до грамофона з дерев'яними пластинками. Однак таке виробництво не назвеш іграшковим – воно вимагає наполегливої праці інженерів і на розробку однієї моделі може піти до восьми місяців.
Однак потім Дениса Охріменка спіткала невдача – почалися непорозуміння з інвесторами, і він був змушений залишити цей бізнес. Свою частку в 25% акцій компанії UGEARS він продав партнерам в серпні 2017 роки за 9,4 млн гривень. А UGEARS стала вести переговори з американською компанією Walt Disney, що відкривало двері для продажу конструкторів у всіх Дісней-парках і у 700 фірмових магазинах компанії по всьому світу.
А Денис Охріменко вдруге увійшов в ту саму річку – він став займатися створенням тих же конструкторів для дорослих, Time 4 Machine, але вже з металу. Від моделей з металу автор ідеї в захваті – вони міцніше, важкі, блискучі, але в той же час – маленькі. І хоча ці конструктори недешеві – одна модель коштує 99 доларів, але за рахунок використання металу можна зібрати по-справжньому корисні механізми – наприклад, справжній годинник.
Однак творчий політ думки не зупинити. І Денис продовжує проектувати все нові види конструкторів. Наприклад, він створив конструктор Pаgl, деталі якого пресуються з паперової маси. Діти від нього в захваті.